...

...

من نگاهم را به زاویه می خوانم .


من افق را در تو معنا می کنم.


 من از پنجره باز بهار،

                                       در کرانه گلگون چمن.

                                                                              در ب در پی چشمان تو می گردم.

من از آن نهر پر آب،

نقش لبخند تو را می خواهم.


من از چرخش زیبای نسیم

بوی تو را می خواهم.


                        کاش تو اینجا بودی

                        کاش تو اینجا بودی

                                                           تا من از کام تو، لبی برگیرم.

                                                           تا من از رقص پراکنده گیسویت

                                                           شاد و خندان رمقی تازه کنم.

                        کاش تو اینجا بودی...

شبا به آسمون نگاه می کنم تا شاید بتونم یه ستاره دنباله دار ببینم

می گن اگه یکیشو دیدی میتونی هر آرزویی رو که میخوای بکنی


خدایا آرزو دارم .

خدایا آرزو دارم .


آرزو دارم دخترک سر چهار راه رو تو دانشگاه ببینم.

آرزو دارم لبخند مادری که چشم انتظاره ببینم.

آرزو دارم اشکهای پدری رو که فرزندش مرده ببینم.

آرزو دارم مادر و خندان ببینم.

آرزو دارم روی ماهشو همین جا ببینم.

آرزو دارم بتونم یه دل سیر فریاد بزنم.

آرزو دارم ...


خدایا آرزو دارم.


دارم یواش یواش آرزو هامو عوض می کنم.


خدایا مثل اینکه باید آرزو کنم یه ستاره دنباله دار ببینم....

روزگارم بد نیست

                  تکه نانی دارم

                                  سر سوزن ذوغی


و اخبار جدیدی شاید

                   تا هوای دلمان تازه شود...



روزگارم واقعا بر وفق مراده از دوستانم که خبر دارم اینطوریه که : آلیس که دید وضع و اوضاعش خوبه و حسابی خدم و حشمی بهم زده بی خیال این دنیا شد و تو همون سرزمین عجایب موندگار شد. چوپان دروغگو هم تا فهمید  که فقط دوتا دروغ گفت و این همه حرف شنید خودکشی کرد. کبری هم تصمیم خودشو عوض کرد و حالا شده مانکن fashion TV. پیرمرد هم که دید پسراش همه چوب ها رو شکستن دق کرد و مرد، غافل از اینکه پسراش اونروز هایپ خورده بودن. اون مرد هم که تو بارون با اسب می اومد یادتونه که؟ بعد از چند تا معامله دولتی و رانت و ... حالا دیگه سوار بی ام و ۷۴۰ شده و ... نیست که تو بارون می آد.


خلاصه دیگه


همه چی آرومه

                               غصه ها خوابیدن

                                                                 شک نداری دیگه تو به احساس من