...

...

من نگاهم را به زاویه می خوانم .


من افق را در تو معنا می کنم.


 من از پنجره باز بهار،

                                       در کرانه گلگون چمن.

                                                                              در ب در پی چشمان تو می گردم.

من از آن نهر پر آب،

نقش لبخند تو را می خواهم.


من از چرخش زیبای نسیم

بوی تو را می خواهم.


                        کاش تو اینجا بودی

                        کاش تو اینجا بودی

                                                           تا من از کام تو، لبی برگیرم.

                                                           تا من از رقص پراکنده گیسویت

                                                           شاد و خندان رمقی تازه کنم.

                        کاش تو اینجا بودی...

نظرات 3 + ارسال نظر
شب نویس چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:03 ق.ظ http://man-o-shab.blogsky.com

چقدر رویایی بود. تک تک کلماتش با دل آدم بازی می کرد...

ساراااااااااااااا چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:22 ب.ظ

عاشقتم :*

شبگرد نا آشنا پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:04 ب.ظ http://3miramis.blogsky.com

کاش بود...
از ما که گذشت!
امیدوارم برای شما کاشتون ثمر داشته باشه و بیاد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد