...

...

حرف های فیـــس بوکـــــی

اگر ۴ تکه نان خوشمزه باشد و شما ۵ نفر باشید کسی که اصلا از مزه آن نان خوشش نمی آید (( مادر )) است . . .













-----------------

پ.ن: قربون محبتت برم مادرم. دلم برای زانوهات، دستات، آغوشت، تنگ شده.

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:23 ب.ظ




. مادر! مرا ببخش
فرزند خشمگین و خطا کار خویش را
مادر! حلال کن که سرا پا ندامت است
با چشم اشکبار، ز پیشم چو میروی
سر تا به پای من
غرق ملامت است.
***
هر لحظه در برابر من اشک ریختی
از چشم پر ملال تو خواندم شکایتی
بیچاره من، که با همه ی اشکهای تو
هرگز نداشت راه گناهم نهایتی
***
تو گوهری که در کف طفلی فتاده ای
من، ساده لوح کودک گوهر ندیده ام
گاهی به سنگ جهل، گهر را شکسته ام
گاهی به دست خشم به خاکش کشیده ام
***
ممنون از حضورت

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:34 ب.ظ

وب فوق العاده ای دارین واقعا عالیه.

افشانه چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:38 ق.ظ

واقعا یکسری چیز ها حقایق خیلی تلخی هستن ...

دیونه جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:59 ب.ظ http://mymina.blogsky.com

راستی اونیکه اسم نداره من بودم خوشحال میشم حضورت مستمر باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد