...

...

بنگ بنگ

من پنجم و او شش
ما اسبهای چوبی مونو می رانیم
اون سیاه پوشیده و من سفید
اون می خواد همیشه تو مبارزه برنده بشه 

بنگ بنگ
او به من شلیک میکنه ، بنگ بنگ
من به زمین می خورم ، بنگ بنگ
با صدای ترسناک ، بنگ بنگ
بچه من به من شلیک میکند 

فصل ها می آیند و زمان تغییر می کند
هنگامیکه بزرگ می شوم. خود را مال من می نامم
او می خواهد همیشه بخندد و بگوید
یادت می آید هنگامیکه ما بازی می کردیم 

بنگ بنگ
من به تو شلیک می کنم ، بنگ بنگ
تو به زمین می افتی، بنگ بنگ 

با صدای ترسناک ، بنگ بنگ
من با گلوله تو را می اندازم 

 

آهنگ نواخته می شود و مردم می خوانند 

فقط برای من زنگ های کلیسا بصدا می آیند

 

حالا اون رفته و من نمی دانم چرا 

و تا این روز من گاهی از اوقات گریه می کنم 
او دیگر به من خدا حافظ نمی گوید
او دیگر دروغ را برایم تفسیر نمی کند 

 

بنگ بنگ
او به من شلیکک می کنه، بنگ بنگ
من به زمین می افتم، بنگ بنگ
صدای ترسناکی ، بنگ بنگ
بچه ام به من شلیک می کند

نظرات 3 + ارسال نظر
.:: علی ::. دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:26 ب.ظ http://norouzshop.mihanblog.com

^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^####^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^#^#^#^^^^#^^^^^#^^^^^
^^^^^^^^^^^^^#^#^^#^^#^^^^^#^^#^^^^
^^^^^^^^^^^^^#^#^#^#^#^^^##^^^#^^^^
^^^^^^#^^^^^#^^^#^#^#^####^^^#^^^^^
^^^^^^##^^^^#^^^#^#^^^^#^^^#^#^^^^^
^^^^^^###^^^^#^^^#^#^^^#^^#^^^#^^^^
^^^^^^#####^^^#^^#^^#^^##^^^^^#^^^^
^^^^^^^#####^^^############^^##^^^^
^^^^^^^^^^##^^^^##^^^^######^^^^^^^
^^^^^^^^^^^##^^###^####^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^###^^^^####^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^##^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^##^^^^^^^^^^####^^^^^^^^^^^
^^^^^^^##^^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^

سلام دوست گرامی

وب خیلی خوبی داری [قلب][گل][گل]

همین جور داشتم برای خودم تو نت میگشتم وب قشنگت رو دیدم[قلب]

کارت خیلی خوبه بهت تبریک میگم[گل]

یه سر به وبلاگ من هم بزن اگه خواستی و دوست داشتی بگو تا لینکت کنم

منتظرم ها

یادت نره

http://norouzshop.mihanblog.com

شب نویس دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:44 ب.ظ http://man-o-shab.blogsky.com

من جز کسایی هستم که معتقدم شعرو نباید ترجمه کرد چون از زیباییش کم میشه.
پ.ن: اما خدا میدونه اگه خودم معنیشو نفهمیده بودم تا حالا چقدر استدلال کرده بودم که باید ترجمشو بذاری :))

مرسی از نظر جالبت. خودمم موافقم .اما بعضی ازدوستان خواسته بودن.

سارا سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:32 ب.ظ

:-)

salam khanoomi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد