...

...

من مردم

و من مردم،   

او تو خواستید که من مرد باشم،  

تا به دوش بکشم بار مردانگیم را  

و تو ..  

با آینه ات، سرگرم نقاشی رویاهایت  

بر پهنه بی آلایش و بی آرایش تنت باشی..  

 

من مردم  

    که گه گاه هرزگیت را   

                   بدون اندک حش عاشقانه ای  

            با احساسی ناخوشایند  

            با دل لرزان و ترسان  

به نظاره می نشینم  

 

من مردم  

یاد گرفتم دوست داشته باشم  

           تعهد در رگهایم جاریست  

حال آنکه تو عاشقانه!..  

نیمی از زندگیم را در لجنزار محکمه تباه خواهی کرد. 

           و من باز دوستت خواهم داشت.  

 

من مردم  

با شکیبایی کوه سنگ را،  

سنگریزه خواهم کرد 

سنگریزه را جابجا خواهم کرد 

                                         فریاد خواهم زد 

                                                                  به امیدی که شاید  

                                                                                            «بشنوی»  

                                                                                   شاید  

                                                                                            «ببینی»  

که با هر ذره اش  

  عاجزانه..  

               مهرت را گدایی می کنم  

و تو   

  در فکر جابجا کردن کوهی هستی  

که پایه اش سست شده از سنگریزه های من  

 

من مردم  

      تا به در خواست وجودی تازه  

      تا به امید نسلی دیگر  

                        عاشقانه با تو هم بستر شوم  

و تو  

       چند ماه و چند سال  

و من  

       یک عمر و یک جان را  

                                      قربانی لحظه های شادی تو و فرزندمان می کنم  

        این عادلانه است!!  

 

من مردم  

آری.. 

       من مردم  

 

همچنان دوستت خواهم داشت  

به مردانگی پنهانت!! خواهم بالید  

با تمام وجود در پهنه جصارت خواهم ماند  

     و تو  

          زن بمان  

                       این راز آشکار را برای گوشهای ناشنوایت فریاد خواهم زد..

نظرات 9 + ارسال نظر
پرنیان یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:41 ب.ظ

تبلور احساس تلخی بود. از متنش خوشم اومد. همیشه مرد باقی بمون رفیق.

خداکنه
تو هم موفق باشی

مجتبی شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ب.ظ

ضمنا من ی قسمتایی از این نثر قشنگتو کژی ژیست کردم البته با رعایت قانون کپی رایت!

حباب چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:58 ب.ظ http://www.baharetaze.blogfa.com

دست خودت نیست
زن که باشی
گاهی کم می آوری
دست هایی را که مردانگی شان امنیت می آورد
و
شانه هایی را که استحکام آغوششان
لمس آرامش را به همراه دارد
دست خودت نیست
زن که باشی
گاه دوست داری
تکیه بدهی...ضعیف باشی...پناه ببری!
دست خودت نیست
زن که باشی
گهگاه حریصانه
بو می کنی دست هایت را
شاید عطر تلخ و گس مردانه اش
لا به لای انگشتانت باقی مانده باشد
دست خودت نیست
زن که باشی
گاهی
رهایش می کنی ...پشت سرش آب میریزی
و قناعت می کنی به رویای حضورش
به این امید که او خوشبخت باشد
دست خودت نیست
زن که باشی
همه ی دیوانگی های عالم را بلدی!
..............................................
این شعر رو مدت ها پیش نوشته بودم و با خوندن شعر شما به یادش افتادم.ممنون که به من سر زدین و سپاس بابت شعرتون.

مرسی عزیزم. واقعا واقعا و واقعا لذت بردم.

اینو مینویسم در جبران حس زیبای تو

مرد که باشی دست خودت نیست که عاشق نگاهش نشوی.

زیبایی حس لطیف مهربانیت
شرم پشت چشمانت
گرمی دست نرمت
بوی عطر تنت

و روحت

روحت که به بلندی آسمانها پر میگشاید.

به تو تکیه می کنم. به تو فکر میکنم.
به خود میبالم که در کنارت هستم.
کاش کوه هم استقامت تو را داشت.

.... چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ب.ظ

آی مرسییییییییییی
خیلی خوب و به درد بخور بود...
منمون

assiehnnazari876 یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:04 ب.ظ

سلام، اگر دکتر محمود، رئیس جمهور عزیزمان، که البته تنها شخصی‌ هستند که دزد تشریف ندارند، حق صیانت از قانون اساسی‌ و حق بازدید از اوین را ندارند ممکن است آقای لاریجانی بفرمایند چه شخصی‌ این حق را دارد؟

خدا من خسته ام.... شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:28 ب.ظ http://mehrsaalone.blogfa.com

کاش مردان حرمت مرد بودنشان را بدانندو زنان شوکت زن بودنشان را؛کاش مردان همیشه مرد باشندو زنان همیشه زن!آنگاه هر روز نه روز “زن”،نه روز “مرد” بلکه روز “انسان” است…...عمریستــ خـ‗__‗ــودم را به خریتـــــــ زده ام ….دلــم برای آن روی سگــ‗__‗ـــم تنگــــــــ شده…...چه اســــارت بی افتخــــاری است در بنــــد حــــرف این و آن بــــودن . . ....

فرشته شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 ب.ظ http://leilayemajnon.blogfa.com

khoobe..movafagh bashi mard!

[ بدون نام ] یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:32 ب.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:51 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد