آموزش هاشور ابرو عوراض تاتو در بارداری و میکروپیگمنتیشن موقت

آموزش هاشور ابرو عوراض تاتو در بارداری و میکروپیگمنتیشن موقت 
هاشور ابرو در زنان بارداری,هاشور ابرو و بارداری

ک متخصص پوست ضمن اشاره به عوارض «تاتو» و «هاشور» در عین حال به متقاضیان انجام این اعمال توصیه کرد که این کار را در مکان‌های مطمئن از نظر بهداشتی انجام دهند. دکتر علی ابراهیمی با بیان اینکه تاتو ابروها به دلیل دائمی بودن آنها توصیه نمی‌شود، گفت: از بین بردن آثار تاتو سخت و گاهی غیر ممکن است.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تاتو ابرو دیگر قابل پاک شدن نیست و در صورتی که فرد پشیمان شود با انجام لیزر می‌توان آن را کم‌رنگ کرد که این امر نیز بستگی به عمق تاتو دارد، هرچند با کم‌رنگ شدن تاتو ابرو خط بریدگی در محل باقی می‌ماند.

این متخصص پوست و مو در ادامه با بیان اینکه تاتو بیشتر در مکان‌های عمومی نظیر آرایشگاه‌ها انجام می‌شود، به افرادی که می‌خواهند ابروهای خود را تاتو کنند توصیه کرد این کارها را در مکان‌های مطمئن از نظر بهداشتی انجام دهند و از این طریق از بروز مشکل پیشگیری کنند. به گفته ابراهیمی در تاتو کردن ابرو ها اگر شرایط بهداشتی رعایت نشود احتمال عفونت و مشکلات بعدی وجود دارد.

ابراهیمی افزود: همچینین توصیه می‌شود حتما موارد بهداشتی در انجام این اقدام رعایت شود و از سوزن‌های یک بار مصرف استفاده شود و افراد ترجیحا سوزن‌ها را خودشان همراه ببرند؛ چراکه احتمال انتقال بیماری‌های واگیردار در استفاده از سوزن‌های غیربهداشتی و چند بار مصرف بالا است.

وی افزود: از جمله عوارض تاتو ابرو می‌توان به امکان انتقال هپاتیت A, B, C از طریق سوزن «تاتو» اشاره کرد.

به گفته ابراهیمی "تاتو" و "هاشور" شباهت زیادی به هم دارند و نحوه عمل آنها به یک شکل است. به این ترتیب عوارض آن هم مشابه یکدیگر است.

مادران باردار بهتر است دور لاک زدن را هم خط بکشند چون لاک ناخن ماده‌ای شیمیایی و حاوی سرب است. در صورتی که انگشتان نفس می‌کشند و لاک زدن مداوم باعث زردی ناخن دانلود آهنگ جدید و جذب مواد مضر آن به بدن خانم‌ها و جنین‌شان می‌شود. به همین دلیل دکتر لواسانی به مادران باردار درباره کاشت ناخن هشدار می‌دهد:« بهداشت ناخن بسیار مهم است چت روم  چرا که اگر ناخن‌ها دچار قارچ شوند، عکس 95 درمان آن طول می‌کشد و قارچ آن نیز به درمان بسیار مقاوم است. این قارچ برای بارداری و بهداشت جنین به شدت خطر دارد.»

تتو‌های روی صورت و بدن نیز به دلیل درد و فشاری که ایجاد می‌کنند نباید استفاده شوند. چون استرس و فشار آن ممکن است باعث پاره شدن کیسه آب نوزاد شود. بنابر‌این دلیل دکتر لواسانی تأکید دانلود فیلم 2016 می‌کند:« خانم‌های باردار بهتر است در طول ماه‌های بارداری از انجام اقدامات زیبایی این چنینی پرهیز کنند. چون سیر تکامل جنین بسیار حساس است و مادران باردار باید بسیار مراقب سلامت جنینشان باشند.»

بعضی از متخصصان توصیه می‌کنند کار‌های زیبایی نباید دانلود عکس در ماه‌های اول بارداری صورت بگیرد

ضرر رنگ ابرو به دلیل مقدار کم آن، به پای رنگ مو نمی‌رسد اما ترجیحا نباید استفاده شود.

بسیاری از مادران باردار اصرار دارند در دوران بارداری مو‌های‌شان را رنگ کنند، ناخن بکارند یا ناخن‌های‌شان را طراحی کننداما نگرانند مبادا این کار‌ها تأثیر نامطلوبی روی جنین بگذارند.

بسیاری از ‌پزشکان متخصص زنان و زایمان انجام کار‌های زیبایی همراه با مواد شیمیایی مانند رنگ کردن مو را را در دوران بارداری برای خانم‌ها ممنوع کرده‌اند. بعضی دیگر از متخصصان هم توصیه می‌کنند این گونه کار‌ها نباید در ماه‌های اول صورت بگیرد اما بعد از آن مانعی ندارد. بنابر‌این از دکتر زهره لواسانی جدید 2016 درباره انجام کار‌های زیبایی در دوران بارداری، منع یا آزاد بودن آن و تأثیرش بر روی جنین پرسیدیم.

دکتر لواسانی درباره انجام اقدامات زیبایی برای خانم‌های باردار می گوید:« هنوز تحقیق و پژوهش دقیقی درباره اثر این کار‌ها در دوران بارداری انجام نشده است. اما با شناختی که از ساختار مواد شیمیایی، عملکرد آن و ضررش برای بدن انسان به دست آمده به راحتی می‌فهمیم که این مواد برای بدن بسیار مضرند. اکنون تصور کنید این مواد شیمیایی بر بدن یک خانم باردار و جنینش چقدر می‌تواند تأثیر داشته باشد.»

او برخی از اقدامات زیبایی را نام می‌برد و توضیح می‌دهد:« برای مثال رنگ مو ماده‌ای شیمیایی است. اکسیدان نیز علاوه بر شیمیایی بودن، تراتوژن یا سمی است که آن را با رنگ مو مخلوط کرده و روی سر می‌‌گذارند که بعد از مدتی جذب پوست می‌شود. بنابر‌این توصیه می‌کنم که خانم‌های باردار زودتر از هفته سی‌و‌هفتم مو‌های خود را رنگ نکنند».

این متخصص زنان و زایمان مادران باردار را از استفاده از عطر و ادکلن منع کرده و دلیل آن را درصد زیاد الکل موجود در آن می‌داند و درباره رنگ ابرو و تتو‌های صورت توضیح می دهد:«دکتر لواسانی قرمزی چشم خانم‌ها بعد از رنگ گذاشتن مو را مواد شیمیایی موجود در آن می‌داند و می‌گوید:

« من بیماری داشتم که در ابتدای ماه نهم بارداری مو‌هایش را رنگ گذاشته بود و دو روز بعد به دلیل عوارض همین مواد شیمیایی، کیسه آبش پاره شد و مجبور شد زایمان کند. در این مدت حتی حنا هم نباید استفاده شود.»

 

منبع:niniban.com

ادامه نوشته

مطلبی در مورد تفرقه وقطع رحمت خدا

تفرقه وقطع رحمت خدا

تفرقه وقطع رحمت خدا

 

حاج آقا دولابی

می فرمودند:

آن قدر به تفرقه بین زن وشوهرحساسم که در خانه ای که زن وشوهر در آن از یکدیگر ناراضی هستند،نمی توانم بخوابم؛چون رحمت خدا قطع است وملائکه ،آن زن وشوهر راتا وقتی از هم ناراحت وبیزار هستند،لعنت می کنند واز آنان تبری می جویند.

وقتی یگانه هستند،نور ورحمت خدا بر سر آنان

می تابد.

✔می فرمودند؛ من در آن خانه نمی خوابم ونمی توانم هم بخوابم، مگر این که با هم صلح و آشتی کنند.

 

خانمی نزد آقا شکایت کرده بود که شوهرم مرا تحویل

نمی گیرد.

✔حاج آقا به شوهر او فرموده بود:

تا وقتی که خانمت از تو راضی نشود،من تو را راه نمی دهم ودر قلب من وپیش من راه نداری.

 

کتاب محبت به زنان و کودکان ص141

   

 

 

 

آشنایی با بیماری میکروکلسیفیکاسیون بیضه


بیماری های بیضه,بیماری میکروکلسیفیکاسیون بیضه,تجمع ذرات کلسیم در بیضه

testicular microcalcification disease

میکروکلسیفیکاسیون بیضه با سونوگرافی به راحتی قابل تشخیص است

بیماری میکروکلسیفیکاسیون بیضه چیست؟
تجمع ذرات کلسیم در داخل نسج بیضه را شن ریزه یا میکروکلسیفیکاسیون (Microcalcification) بیضه می‌گویند. این بیماری معمولا در حین سونوگرافی بیضه که برای منظور دیگری تجویز شده، کشف می‌شود و علائم بالینی خاصی ندارد. در سال‌های اخیر این بیماری اهمیت خاصی پیدا کرده و بیماران زیادی به دلیل داشتن ابتلا به آن به پزشک متخصص مراجعه می کنند.

علت وجود شن‌ریزه در داخل بافت بیضه شناخته شده نیست، هر بیضه از حدود 300-200 لوله اسپرم‌ساز تشکیل شده است اگر در داخل این لوله‌ها کلسیم رسوب کند به آن میکروکلسیفیکاسیون بیضه گفته می‌شود که با بزرگ شدن و تجمع کلسیم بیشتر سبب ایجاد شن ریزه می‌گردد. میکروکلسیفیکاسیون بیضه معمولا متعدد و در سرتاسر بیضه منتشر می‌شوند و با سونوگرافی به راحتی قابل تشخیص هستند. چت میزان گزارش‌شده از شیوع این بیماری بسیار متفاوت بوده و گاها از 11-1 درصد متغیر و شیوع این بیماری در سیاه‌پوستان بیشتر است. معمولا در کسانی که دارای شن‌ریزه داخل نسج بیضه هستند، شیوع آن در سایر نسوج مثل ریه‌ها و سیستم عصبی نیز بیشتر است.

دانلود تقویم سال 95 برای اندروید و کامپیوتر



بیماری میکروکلسیفیکاسیون مخصوص سن خاصی نیست
برخی از محققان علت ژنتیک را در بروز بیماری میکروکلسیفیکاسیون مطرح کرده‌اند ولی اخیرا مشخص شده که در افراد مبتلا به میکروکلسیفیکاسیون بیضه جهش در ژن SLC34A2 که در روی کروموزوم 15 قرار دارد، در بروز آن نقش دارد.

این بیماری مخصوص سن خاصی نیست و از کودکی دانلود اهنگ تا کهنسالی دیده می‌شود‌ هر چند بروز این عارضه قبل از بلوغ و در مردان بالای 60 سال به‌ندرت دیده می‌شود. میکروکلسیفیکاسیون بیضه معمولا دو طرفه و بدون علامت است، گاها بیمار با درد بیضه به پزشک متخصص مراجعه می‌کند از این رو، در تشخیص افتراقی علل درد بیضه باید میکروکلسیفیکاسیون بیضه را هم مدنظر قرار داد.

در سال‌های اخیر نتایج چندین گزارش نشان می‌دهد که وجود شن‌ریزه در داخل نسج بیضه آن را مستعد سرطان می‌کند. چون اکثر موارد تشخیص میکروکلسیفیکاسیون بیضه به‌دنبال سونوگرافی به یک دلیل دیگر مثلا درد بیضه صورت می‌گیرد. به همین دلیل عده‌ای معتقدند بین وجود شن ریزه داخل نسج بیضه و سرطان یک رابطه ضعیف وجود دارد.

درد بیضه,بیماری میکروکلسیفیکاسیون بیضه,تجمع ذرات کلسیم در بیضه

بیماری میکروکلسیفیکاسیون مخصوص سن خاصی نیست و از کودکی تا کهنسالی دیده می‌شود‌

بیماران مبتلا به میکروکلسیفیکاسیون به چند گروه تقسیم می‌شوند
بیمارانی که دارای شن‌ریزه داخل نسج بیضه هستند، به چند گروه تقسیم می‌شوند که هر کدام نیازمند اقدام خاصی است.
در یک گروه از بیماران، فرد داری شن‌ریزه داخل نسج بیضه است دانلود اهنگ جدید ولی علائم یا سایر فاکتورهای خطر سرطان بیضه را ندارد. در این بیماران نیاز به اقدام اضافی نیست ولی باید سالیانه توسط پزشک معاینه و بررسی شوند. از مهم‌ترین علائم سرطان بیضه وجود توده‌ای قابل لمس داخل نسج بیضه است.

 دانلود فیلم 2016 سبزه سبز کنید باید از بذرهای لعاب دار استفاده کنید.

خیس کردن بذر :
بذرهای لعاب دار زمان خیس کردن کوتاهی دارند . عکس جدید 95 معمولا بین ۲ تا ۴ ساعت کافی است . البته بذر خیس شده را می توان تا چند روز در یخچال نگهداری کرد.

مقدار آبی که روی بذر می ریزیم باید به اندازه ای باشد که حالت ژله ای به خود بگیرد چون اگر رقیق شد بین دانه ها فاصله می افتد و سبزه ها کم پشت می شود.

سطح ماکت را باید با پنبه به ضخامت یک سانت پوشاند عکس جدید 95 سپس یک لایه پارچه تنظیف روی آن می کشیم و با سوزن ته گرد آن را محکم می کنیم.

ماکت را خیس کنید تا پنبه به آن بچسبد .

روکش ایجاد شده را به آرامی خیس کنید و یک لایه بذر انجمن سرگرمی 

در گروهی دیگر، بیماران دارای علائم و سایر فاکتورهای خطر سرطان بیضه نیز هستند. یکی از مهم‌ترین فاکتورهای خطر سرطان بیضه، سابقه بیضه نزول نکرده است. اگر بیضه نزول نکرده مبتلا به میکروکلسیفیکاسیون شود، نیاز به بررسی‌های بیشتری دارد. برخی از پزشکان بیوپسی یا نمونه‌برداری را در این بیماران توصیه می‌کنند.

در یک گروه دیگر، کلسیفیکاسیون داخل بیضه، محدود به یک قسمت است. همانطور که در قبلا گفته شد، میکروکلسیفیکاسیون بیضه، منتشر و معمولا دوطرفه است، ولی در مواردی به دلایل مختلف این بیماری محدود به یک قسمت از بیضه می‌شود. مهم‌ترین علل کلسیفیکاسیون محدود بیضه عبارتند از التهاب مثل عفونت، سل و...، عروقی مثل واسکولیت یا انسداد عروقی موضعی در بیضه، سرطان و بقایای غده فوق کلیه در بیضه.
بنابراین با توجه به اینکه بیماران مبتلا به چند گروه تقسیم می‌شوند، در وهله اول پس از معاینات و بررسی‌های لازم باید مشخص شود فرد در کدام گروه قرار می‌گیرد تا براساس آن اقدام‌های درمانی لازم صورت بگیرد.
منبع : salamaneh.com

رابطه جنسی چه فوایدی برای بدن دارد؟ benefits body benefits  مزایای رابطه جنسی

رابطه جنسی چه فوایدی برای بدن دارد؟ benefits body benefits  مزایای رابطه جنسی
رابطه جنسی, فواید رابطه جنسی, مزایای رابطه جنسی

افرادی که رابطه جنسی مرتب دارند کمتر بیمار می‌شوند

رابطه جنسی چه فوایدی برای بدن دارد؟
رابطه جنسی یکی از موضوعات اصلی در هر زندگی زناشویی است. اما این را هم باید بدانید داشتن رابطه جنسی با همسرتان فواید بسیاری برای بدن شما خواهد داشت. بسیاری از افراد شیوه زندگی سالم را به داشتن عادت‌هایی منوط می‌دانند که شاید در خیلی از مواقع سرگرم‌کننده نیست. اما این یک تصور غلط است و گاهی می‌توان عادت‌های سالمی را به زندگی روزانه اضافه کرد. داشتن رابطه جنسی می‌تواند از جنبه‌های متعدد سلامت جسمی و روانی فرد را تامین کند.
داشتن رابطه جنسی منظم یک عامل کاهش استرس، تقویت اعتماد به نفس و پرورش احساس صمیمیت و پیوند با همسر است. بر اساس آخرین مطالعات، برخی فواید رابطه جنسی در سلامت فرد را با هم مرور میکنیم.

- رابطه جنسی به سلامت قلب کمک می کند
مردانی که به طور منظم (یک تا دو بار در هفته) رابطه جنسی دارند نسبت به افرادی که یک بار در ماه یا کمتر رابطه دارند به احتمال ۴۵ درصد کمتر دچار بیماری قلبی می‌شوند. فعالیت جنسی نه تنها قلب را فعال نگه می‌دارد بلکه سطح استروژن و تستوسترون را هم در حالت تعادل نگه میدارد که برای سلامت قلب بسیار مهم است.

- رابطه جنسی به تسکین درد کمک می کند
فعالیت جنسی، هورمون‌های کاهش دهنده درد را آزاده می‌کند و دانلود فیلم کم حجم برای کمک به کاهش یا جلوگیری از درد پشت و ساق پا، همچنین درد ناشی از گرفتگی‌های قاعدگی، ورم مفاصل و سردرد موثر است. یک مطالعه نشان داد فعالیت جنسی حتی می‌تواند به تسکین نسبی یا کامل سردردهای میگرنی کمک کند.

- رابطه جنسی باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود
افرادی که رابطه جنسی منظم (یک یا دو بار در هفته) دارند سطح بالاتری از ایمونوگلوبولین A را دارا هستند. ایمونوگلوبولین A خط اول دفاع بدن است و کار آن مبارزه با ورود ارگانیسم‌های مهاجم به بدن است. به همین دلیل افرادی که رابطه جنسی مرتب دارند کمتر بیمار می‌شوند.

- رابطه جنسی به کاهش فشار خون کمک می کند
فعالیت جنسی و داشتن رابطه زناشویی با پاسخ استرس و کاهش فشار خون همراه است.

- رابطه جنسی نوعی ورزش است
رابطه جنسی ضربان قلب را بالا برده و باعث سوختن کالری و تقویت ماهیچه‌ها می‌شود درست مانند ورزش. در واقع تحقیقات نشان داده است رابطه جنسی  دانلود آهنگ جدید ایرانی در هر دقیقه ۴ کالری انرژی برای مردان و ۳ کالری برای زنان می‌سوزانند که می‌تواند به حفظ انعطاف‌پذیری و تعادل کمک می‌کند.

- رابطه جنسی باعث کاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات می شود
تحقیقات نشان داده است مردانی که دست‌کم ۲۱ بار در ماه در هنگام رابطه جنسی انزال می‌شود در معرض خطر پایین‌تری برای ابتلا به سرطان پروستات قرار دارند. البته به نظر می‌رسد این نظر نیاز به بررسی بیشتری دارد و ممکن است عوامل دیگری هم بر این موضوع دخیل باشند.

- رابطه جنسی استرس تان را کم می کند
رابطه جنسی بدن را برای ترشح مواد شیمیایی تولید کننده احساس خوب هدف قرار می‌دهد و در نتیجه به تسکین استرس و افزایش لذت و اعتماد به نفس کمک می‌کند. عکس  نوروز 1395تحقیقات همچنین نشان می‌دهد افرادی که رابطه جنسی منظم دارند در موقعیت‌های استرس‌زا پاسخ بهتری بروز می‌دهند و در مورد آن موضوع صحبت می‌کنند.

- رابطه جنسی باعث تقویت عضلات کف دانلود فیلم جدید 2016  لگن در زنان می شود
داشتن رابطه جنسی به تقویت عضلات کف لگن کمک می‌کند.چت روم در این حالت زنان در کنترل مثانه بهتر عمل می‌کنند و کمتر دچار بی‌اختیاری می‌شوند.

- رابطه جنسی به بهبود  عکس جدید خواب تان کمک می کند
پس از رابطه جنسی هورمون پرولاکتین که یک هورمون آرامش دهنده است، ترشح می‌شود که به خواب سریع‌تر کمک می‌کند. هورمون عشق یا اکسی‌توسین هم که در طول ارگاسم ترشح می‌شود دانلود 2016  به خواب بهتر کمک می‌کند.
منبع : niniban

انواع نوع رابطه های جنسی خطرناک + بیماری ها

 

 

آمار شیوع بیماری‌های مقاربتی میان هم‌جنس‌گرایان معمولاً بالاست

 

رفتارهای جنسی پرخطر را بشناسید
در هر نوع رابطه‌ی جنسی، خطر انتقال بیماری‌های مقاربتی وجود دارد. اما در چند دسته از آمیزش‌ها خطر انتقال بیماری بالاتر است این روابط عبارتند از:

 

- رابطه‌ی جنسی مقعدی، دهانی و واژنی بدون استفاده از کاندوم
استفاده‌ی صحیح و دائم از کاندوم اولین و مهم‌ترین قدم برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های مقاربتی است. آمیزش بدون استفاده از کاندوم حتی اگر دخول صورت نگیرد، عکس جدید  پرخطر تلقی می‌شود.

 

- رابطه‌ی جنسی تحت‌تأثیر مواد مخدر
به‌طور کلی نشئگی حاصل از مواد مخدر و بالاخص مواد مخدر توهم‌زا، فرد را وارد فضای مجازی می‌کند. در آن فضا، شخص انتخاب‌هایی می‌کند که خودآگاه نیست. رابطه‌ی جنسی دانلود فیلم تحت‌تأثیر مواد مخدر همیشه و در هر شرایطی پرخطر تلقی می‌شود.


- رابطه‌ی جنسی با افراد پرخطر
آمیزش با افرادی که روابط جنسی کنترل‌نشده دارند.

 

- رابطه‌ی جنسی میان هم‌جنس‌گرایان و دوجنسیتی‌ها
آمار شیوع بیماری‌های مقاربتی میان هم‌جنس‌گرایان معمولاً بالاست.

 

- رابطه‌ی جنسی برای افراد مبتلا به بیماری‌های مقاربتی
کسانی که یک یا چند بیماری مقاربتی دارند برای ابتلا به سایر بیماری‌های مقاربتی آمادگی بیش‌تری دارند. این افراد نه‌فقط باید مراقب انتقال بیماری خود به شریک جنسی‌شان باشند، کلیپ کم حجم بلکه خودشان نیز بیش‌تر در معرض خطر ابتلا به سایر بیماری‌های مقاربتی‌اند.

 

- رابطه‌ی جنسی تحت‌تأثیر الکل
زمانی که میزان الکل در خون بالا می‌رود، فرد هوشیاری کامل ندارد و در این شرایط انتخاب‌هایش ناآگاهانه است. بسیاری از افراد، که در شرایط عادی از رابطه‌ی جنسی پرخطر اجتناب می‌کنند، تحت‌تأثیر الکل انتخاب‌های سهل‌انگارانه دارند.

 

- رابطه‌ی جنسی برای کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند
کسانی که سیستم ایمنی‌شان ضعیف است یا خوب کار نمی‌کند بیش‌تر در معرض خطر ابتلا دانلود آهنگ جدید  به بیماری‌های مقاربتی‌اند و در مقابل این بیماری‌ها به مراقبت بیش‌تری احتیاج دارند.

 

 

افراد الکلی معمولا دست به رفتارهای پرخطر جنسی میزنند

 

- رابطه‌ی جنسی با افراد معتاد
از آن‌جا که برخی از معتادان به دلیل استفاده از سرنگ مشترک به بیماری‌های مقاربتی مانند ایدز و هپاتیت مبتلا می‌شوند، رابطه‌ی جنسی با افراد معتاد به‌کلی پرخطر است.


- رابطه‌ی جنسی با کارگران جنسی
خطر ابتلا و انتقال بیماری های مقاربتی در کارگران جنسی، به دلیل رابطه‌ی جنسی با طیف گسترده‌ای از افراد، بسیار زیاد است.


- رابطه‌ی جنسی در دوران عادت ماهیانه
- رابطه‌ی جنسی در دوران بیماری‌های حاد
سیستم ایمنی فردی که در حال جنگیدن با بیماری است معمولاً ضعیف می‌شود و ضعف سیستم ایمنی خطر ابتلا و انتقال عفونت مقاربتی را افزایش می‌دهد.

 

- رابطه‌ی جنسی زیر هجده سال
عوامل مهمی مانند عدم تجربه و آگاهی در مورد روش‌های پیشگیری از بیماری‌های جنسی و سیستم ایمنی ضعیف‌تر در نوجوانان این رابطه را پرخطر می‌کند.

 

- رابطه‌ی جنسی تحت فشار زیاد و کم‌خوابی
هر عامل درونی یا بیرونی که سبب پایین‌آمدن سطح آگاهی می‌شود ممکن است به انتخاب نادرست و ناآگاهانه در رابطه‌ی جنسی منتهی شود. بنابراین رابطه‌ی جنسی در شرایطی که یک یا هر دو شریک جنسی تحت فشارهای روانی، نوسانات روحی و کم‌خوابی شدیدند پرخطر تلقی می‌شود.
 منبع : salamatnews.com

آموزش تصویری درست کردن سبزه عید نوروز 95

آموزش درست کردن سبزه عید نوروز 95 

 

مواد لازم :

جوراب نازک زنانه
اسفنج قالبی
چسب حرارتی
چوب برای تنه ب قطر یک سانت ونیم
گلدان سفالی
تخم شاهی
گچ

 

طرز ساخت :
ابتدا اسفنج را به شکل دلخواه برش زده،(کروی یا تخم مرغی)
اگر اسفنج قالبی شما از اندازه کره شما کوچکتر بود با عکس جدید چسباندن تکه های دیگر اسفنج مکعب را بزرگتر کرده و برش بزنید.

توجه داشته باشید برای متصل کردن اسفنج ها چسب حرارتی را در مرکز اتصال بزنید.
پس از آماده شدن اسفنج، چوب یا همان تنه را درون آن فرو کرده و با چسب محکم کنید.
و با جوراب نازک تمام سطح کره را پوشانده و در انتها با سوزن ته گرد یا چسب حرارتی بچسبانید.

چند ساعتی کره را درون آب قرار داده تا مرطوب شود،دانلود فیلم 2016 اکنون تمام تخم شاهی ها را که از قبل خیسانده اید و حالت چسبنده  دارد را روی سطح جوراب بمالید.
تنه درخت را درون گلدان قرار داده و با مخلوط آب و گچ پر کنید و هر روز با آبفشان به سبزه تان آب دهید.

دیابتی ها و مشکلات جنسی مشکلات جنسی در زنان دیابتی

دیابتی ها و مشکلات جنسی مشکلات جنسی در زنان دیابتی
دیابت,مشکلات جنسی,مشکلات جنسی در زنان دیابتی

 دیابت  مشکلات جنسی, مشکلات جنسی در زنان دیابتی مشکلات جنسی در مردان دیابتی عوارض دیابت در مردان  عوارض دیابت در زنان  اختلالات جنسی  انزال زودرس  انزال دیررس  کاهش میل جنسی  بیماریهای جنسی,  دانستنیهای جنسی
مشکلات جنسی در بیماران دیابتی
دیابت بیماری مزمنی است که اثرات قابل توجهی بر جنبه‌های مختلف زندگی می‌گذارد. یکی از مهم‌ترین چالش‌های زندگی با فرد دیابتی، تحت تاثیر قرار گرفتن روابط زناشویی است. حال ممکن است فردی که شما برای زندگی مشترک‌تان انتخاب کرده‌اید، یک فرد دیابتی باشد. با توجه به این‌که ازدواج یکی از رخدادهای مهم زندگی است، آشنایی با عوارض این بیماری کمک می‌کند تا اختلالاتی را که با آن مواجه خواهید بود، بشناسید.

 

به گفته دکتر فیض، متخصص غدد و متابولیسم، دیابت مانند یک بچه نافرمان است که همراه با فرد زندگی می‌کند، اگر فرد مبتلا با این فرزند نافرمان مدارا کند و او را کنترل کند، این بیماری هم با او کنار می‌آید، ولی اگر بخواهد آن را نادیده بگیرد، مطمئنا از بیمار، انتقام خواهد گرفت. عکس جدید 2016 دیابت توجه خاص خود را می‌طلبد، اگر به جای این‌که مقابل او بایستیم، او را بپذیریم و در کنارش باشیم و اصولی را که برای آن وجود دارد رعایت کنیم، تقریبا سبک زندگی عادی خواهیم داشت.


دکتر فیض ادامه می‌دهد: ماهیت دیابت یک بیماری پیش رونده است و قند خون در این بیماری سیر بالارونده دارد، حتی اگر بیماران بخصوص در دیابت نوع دو کنترل مطلوبی از دیابت داشته باشند، ممکن است در دراز مدت به‌دلیل عوامل محیطی و ژنتیکی، در سال‌های اول دچار عوارض دیابت شوند. حال آن‌که در مواردی بعضی از عوارض دیابت از طرف بیمار و پزشک با تاخیر بررسی می‌‌شود، از جمله این موارد ناتوانی جنسی است که در اغلب اوقات بیمار به دلیل مسائلی ممکن است مشکلاتش را بازگو نکند.


دیابت و مشکلات جنسی مردان
وی با اشاره به این‌که دیابت با ایجاد کاهش میل جنسی در روابط زناشویی اختلال ایجاد می‌کند، می‌گوید: شایع ترین اختلال مردان دیابتی اختلال نعوظ است و این امر کیفیت زندگی زوجین را تحت تاثیر قرار می‌دهد. شیوع اختلال نعوظ در دیابتی‌های بالای 18 سال، به 35 درصد می‌رسد و با بالا رفتن سن این شیوع افزایش قابل توجهی پیدا می‌کند.


تحقیقات نشان داده است، بیشتر از 50 درصد مردان دیابتی، اختلال نعوظ آلت پیدا می‌کنند که شیوع آن در دیابت نوع دو بیشتر از دیابت نوع یک است. همچنین دیده شده است مردان دیابتی ده سال زودتر به ناتوانی جنسی مبتلا می‌شوند. این استاد دانشگاه می‌گوید: اگر یک بیمار عادی در پنجاه سالگی توانایی جنسی‌اش کاهش یابد، در مورد بیماری که دیابت نوع دو دارد، ممکن است در چهل سالگی این عارضه رخ دهد، در واقع سن شروع اختلالات جنسی در بیماران دیابتی ده سال زودتر است. جدید 95 کنترل نامناسب قند، فاکتورهای محیطی مثل فشار خون که در بیماران دیابتی بسیار شایع است و استعمال دخانیات در بروز این عارضه نقش مهمی دارد.


وی می‌افزاید: دیابت به خودی خود، مشکلات عروقی را به دنبال دارد و پوشش درونی رگ در این بیماران آسیب‌پذیر است به‌دنبال آن فاکتور‌های التهابی در بدن آزاد می‌شوند که به نوروپاتی محیطی و درگیری اعصاب خودکار اتونوم در ارگان‌های مختلف بدن منجر شده و از جمله به اختلال نعوظ منجر می‌شود. دکتر فیض درباره رایج‌ترین اختلالات جنسی در مردان مبتلا به دیابت می‌گوید: انزال زودرس، انزال دیررس و کاهش میل جنسی در بیماران دیابتی شایع است.

 

وی با اشاره به این‌که درگیری اعصاب اتونوم در سیستم قلبی و عروقی در این فرد از قبل اتفاق افتاده است و این زنگ خطر بسیار مهمی است، می‌گوید: بیمار در این شرایط در معرض خطر بیماری‌های ایسکمیک قلبی و عروقی (سکته قلبی و مغزی) قرار دارد. به نوعی می‌توان گفت دیابت روی سیستم قلبی و عروقی اثر گذاشته و در مرحله بعدی عارضه اختلال جنسی به‌وجود می‌آید. افشین آذری نازنین در این صورت لازم است بیمار را بدقت بررسی کنیم و درمان‌های لازم صورت گیرد.


دیابت با ناباروری مردان ارتباط دارد
این استاد دانشگاه در پاسخ به این پرسش که آیا دیابت با ناباروری مردان ارتباط دارد، می‌گوید: دیابت با میزان بالاتر بر تعداد اسپرم و کیفیت آن اثر می‌گذارد، بنابراین می‌تواند یکی از دلایل ناباروری در مردان باشد، البته هم‌اکنون روش‌های مختلفی برای درمان ناباروری وجود دارد و اسپرم بیماران دیابتی را می‌توان با روش‌های خاصی تقویت کرد و در نهایت از روش‌های لقاح خارج از بدن استفاده کرد. دانلود جدید 2016 کنترل مطلوب قند و فشار خون و چربی خون و درمان‌های مهارکننده دیگر از راهکارهای درمانی کارآمدی هستند که در درمان ناتوانی جنسی به کار می‌روند.

وی می‌گوید: در مورد این بیماری یک نکته را نباید فراموش کنیم، فردی که بیماری همسرش را بپذیرد می‌توانند با همراهی یکدیگر آن را کنترل کنند و زندگی عادی داشته باشند.
با توجه به درمان‌های جدید دیابت، این نکته را باید در نظر داشته باشید این بیماری دست و پاگیر نیست و اگر بدرستی کنترل شود، سبک زندگی را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد. مقاله و تحقیق اختلال در رابطه زناشویی بخصوص در مورد آقایان می‌تواند برای یک زوج جوان مساله بغرنج باشد و کیفیت زندگی آنها را تحت تاثیر قرار دهد اما با آگاهی در مورد این بیماری می‌توان مشکلات را کنترل و برطرف کرد.

 

یک توصیه
به گفته دکتر فیض، یکی از نکات مهم در درمان بیماری این است که افراد مبتلا به دیابت زمان مواجه شدن با این بیماری حالت دفاعی به خود نگیرند و این بیماری را بپذیرند. فراموش نکنیم که 50 درصد درمان بیماری به خود بیمار مربوط است، رژیم غذایی مناسب و سبک زندگی ایده‌آل، ورزش، کنترل وزن و کنترل فشارخون می‌تواند به کنترل مطلوب روند بیماری کمک کند و 50 درصد بقیه درمان این بیماری تجویز بموقع درمان‌های دارویی است. در واقع شروع بموقع درمان نقش بسیار مهمی در جلوگیری از عوارض دیابت دارد. بنابراین فردی که کنترل دیابت مطلوبی دارد ممکن است بعد از شصت سالگی دچار مشکلات جنسی شود و با کنترل فاکتورهای محیطی قطعا شروع این عوارض به تاخیر می‌افتد.


به نوعی می‌توان گفت، فرد قطعا ناخواسته مبتلا به این بیماری شده است در واقع پذیرش بیماری و همکاری متقابل اطرافیان بیمار و ارتباط تنگاتنگ آنها با پزشک کمک می‌کند که این بیماری مزمن و پرعارضه بخوبی کنترل شود و بیمار با حمایت‌های خانواده از یک سبک زندگی مطلوب برخوردار خواهد شد

دیابت و مشکلات جنسی زنان
زنان مبتلا به دیابت نیز همانند مردان در صورت کنترل نشدن بیماری‌شان، با مشکلات جنسی رو به رو می‌شوند. دکتر فیض در این باره می‌گوید: کاهش میل جنسی، فقدان ارگاسم، مقاربت دردناک و عفونت‌های واژینال در زنان دیابتی مشاهده می‌شود. این افراد ممکن است از بی‌اختیاری ادرار یا جمع شدن ادرار رنج ببرند. به گفته این متخصص غدد، در زنان بخصوص کسانی که زمینه‌ای از پیشرفت به سمت دیابت دارند داروهای محرک تخمک‌گذاری به کنترل قند و از طرفی به باروری آنها کمک می‌کند. معمولا درجاتی از سندرم متابولیک و پیشرفت به سمت دیابت در خانواده‌های این افراد دیده می‌شود.


وی می‌افزاید: زنانی که دیابت دارند ممکن است باروری‌شان کاهش پیدا کند، سیکل قاعدگی‌شان نامنظم باشد یا سیکل‌های بدون تخمک‌گذاری داشته باشند و طبق تحقیقات در این افراد متفورمین و انواع روش‌های القای تخمک‌گذاری به درمان کمک می‌کند.
این متخصص غدد تاکید می‌کند: اگر زنان در دوران بارداری قند بد کنترل‌شده‌ای داشته باشند، حین حاملگی فرزندشان دچار افزایش وزن می‌شود و ممکن در سنین بالاتر فرزندان آنها مبتلا به دیابت شوند، اگر این بیماری در دوران بارداری کنترل شود برای جنین مشکلی ایجاد نمی‌کند، اما اگر کنترل نشود می‌تواند علاوه بر افزایش وزن، اختلالات متابولیک در بدن کودک ایجاد کند.


منبع : jamejamonline.ir

درمان مشکل افسردگی  افسردگی بعد زایمان را چگونه حل کنیم


درمان مشکل افسردگی, افسردگی زایمان, افسردگی بعد از افسردگی,
علل افسردگی زایمان  درمان افسردگی زایمان, پیشگیری از افسردگی بعد از زایمان
افسردگی در بارداری علل افسردگی باردار

 

اختلالات خلقی که 3 تا 6 ماه پس از  زایمان رخ میدهد «افسردگی پس از زایمان» نامیده میشوند

 

بارداری و زایمان وقایعی فیزیولوژیک و در اغلب موارد، خوشایند و دوست داشتنی هستند؛ اما گاه با عوارضی همراه می شود که می تواند در صورت بی توجهی، برای روان مادر خطرآفرین باشد. در زمانی که مادر با تولد نوزاد، انتظار تجربه های لذت بخش را در زندگی دارد، با حالات ناشناخته و ناخوشایندی مانند نگرانی و اضطراب، احساس ضعف و ناتوانی، لذت نبردن از وقایع خشنود کننده زندگی، اختلال خواب و اشتها، عدم اعتماد و احساس بی کفایتی به عنوان مادر، مواجه می شود. در این شرایط مادر پس از زایمان، در معرض آسیب های جسمانی و روانی بیشتری قرار دارد.

سطح اختلالات خلقی بعد از زایمان
اختلالات خلقی که پس از زایمان رخ می دهد در 3 سطح غم، افسردگی و روان پریشی شناخته می شود. آن دسته از اختلالات خلقی که 3 تا 6 ماه پس از اولین زایمان اتفاق می افتد به عنوان «افسردگی پس از زایمان» شناخته می شود.

13 عامل اصلی افسردگی بعد از زایمان
به طور کلی عواملی که می تواند به فرد این هشدار را بدهد که آیا در معرض ابتلا به افسردگی پس از زایمان است یا خیر، در 13 عنوان جای می گیرد. 1-افسردگی قبل از بارداری، 2-عزت نفس پایین، 3- استرس مراقبت از نوزاد، 4- اضطراب والدین، 5- استرس های زندگی، 6- بارداری پیش بینی نشده، 7- حمایت نشدن های اجتماعی و خانوادگی، 8- سابقه قبلی افسردگی در طول دوران زندگی، 9- خلق و خوی نوزاد، 10- ناراحتی بابت مادر شدن و مسئولیت هایش، 11- نامناسب بودن وضعیت اجتماعی و اقتصادی، 12- آرامش بخش نبودن روابط زناشویی و 13-نداشتن رضایت مندی از زندگی مشترک. در ضمن کیفیت ارتباط مادر افسرده در کودکی با والد خود نیز در ابتلا به افسردگی پس از زایمان تاثیرگذار است.

علایم افسردگی بعد از زایمان :
نشانه های تشخیصی برای پی بردن به احتمال افسردگی پس از زایمان می تواند شامل نکاتی این چنینی باشد: مادری که کمتر با نوزاد خود بازی می کند، دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم کمتر با اطرافیان ارتباط برقرار می کند، خود را مادری بی کفایت می داند، به نیازها و سر و وضع ظاهری خود اهمیت چندانی نمی دهد، در ارتباط برقرار کردن با همسر اظهار بی میلی می کند، نگرانی بیش از حدی در رابطه با سلامت نوزاد از خود نشان می دهد، مدام از خستگی و کمبود خواب شکایت دارد و همچنین شکایات جسمانی دارد؛ مثلا به طور مکرر اظهار می کند سردرد یا سرگیجه و حالت تهوع دارد.

 

نوزادان با مادران افسرده بسیار تحریک پذیر هستند و فعالیت کمتری دارند

 
در فکر مادران افسرده چه می گذرد؟
نحوه ارتباط مادر با نوزاد در رشد وی تاثیر بسزایی دارد به طوری که می تواند رشد نوزاد را به تعویق بیندازد. نوزادان با مادران افسرده بسیار تحریک پذیر هستند، دانلود موزیک فعالیت کمتری دارند و همچنین چهره غمگین تری نسبت به دیگر نوزادان دارند. سوال اساسی این جاست که چه موضوعاتی در فکر و ذهن مادر وجود دارد که وی را تا این حد افسرده و غمگین می کند؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت: افکاری که در ذهن مادر بر اساس برداشت های غلط یا در اصطلاح تحریف شده به وجود آمده است و همراه با این افکار احساس غم، یاس و افسردگی در وی بروز می کند؛ مانند این که: «مادرم مثل بی عرضه ها با من برخورد می کند، انگار فقط خودش بچه به دنیا آورده»، «من مادر بی لیاقتی هستم چون نمی توانم از نوزادم درست مراقبت کنم»، «من از عهده نگهداری بچه به تنهایی برنمی آیم چون حتی نمی توانم به گریه بچه ام پایان بدهم»، «تا آخر عمرم باید پای این بچه بسوزم و بسازم»، «شوهرم منتظر بود تا بچه بیاید و من را به این بهانه سرگرم کند. دانلود موزیک ایرانی از اول هم به من بی اعتنا بود»، «بارداری باعث شد توازن اندامم به هم بخورد» و «بچه داشتن همه برنامه های زندگی آدم را خراب می کند».

درمان افسردگی بعد از زایمان:
برای درمان افسردگی پس از زایمان راهکارهای زیادی وجود دارد که باید پس از شناخت نگرانی ها و ریشه های ایجاد آن، دست به انتخاب راهکار زد؛ بنابراین درمان به تعداد افراد می تواند متعدد و متفاوت باشد. در این جا به یکسری درمان های متداول اشاره می کنیم.

درمان هایی که باید توسط اطرافیان مادر ارائه شود
افزایش باور مادر بر میزان کنترلی که بر وقایع زندگی دارد: وقتی مادر از مسائلی مثل به هم خوردن نظم زندگی با تولد نوزاد، به هم خوردن توازن اندام، تحت تاثیر قرار گرفتن برنامه ریزی های آتی و ... نوروز 95 شکایت می کند، باید به وی یادآوری شود که وی هنوز هم می تواند با وجود فرزند برنامه های شخصی خود را دنبال کند و راه های متعددی برای نگهداری و مراقبت صحیح از فرزند وجود دارد؛ همچنین برای بازگشت به وزن ایده آل مراقبت ها و ورزش های قبل و بعد از بارداری قابل دسترسی و راهگشا است.

آموزش روش صحیح و نه انتقاد:
برای این که بتوانید به مادر کمک کنید تا بتواند به مرور زمان شیوه های نگهداری و مراقبت از نوزاد را فرابگیرد به وی آموزش دهید. استفاده از جملات انتقادی مثل: «بچه را بده خودم ساکت کنم»، دانلود آهنگ جدید «این طوری که پوشک عوض نمی کنند»، «تو هم با این بچه نگه داشتنت» و ... آثار مخرب زیادی خواهد داشت؛ به علاوه با این جملات به مادر این پیام را می دهید که تو ناتوان هستی، تو مادر لایقی نیستی و ... چت روم به جای انتقاد، شیوه صحیح شیر دادن، خواباندن، تعویض پوشک نوزاد و دیگر مراقبت ها را با صبر و حوصله به وی آموزش دهید.

افسردگی,افسردگی زایمان

آقایان بهتر است در ماه های اولیه پس از تولد نوزاد میزان ساعات حضورشان در خانه را بیشتر کنید


به عنوان شوهر از همسر و به عنوان پدر از نوزادتان حمایت کنید:
توصیه می شود در ماه های اولیه پس از تولد نوزادتان میزان ساعات حضورتان را در خانه بیشتر کنید. در نظر داشته باشید بهانه هایی همچون حضور والدین خود و همسرتان در منزل شما، مهیا بودن امکانات رفاهی مورد نیاز نوزاد و همسرتان و ... از نظر روحی و عاطفی برای همسرتان قابل قبول نخواهد بود. download new song همچنین پس از تولد نوزاد، اتاق خود را از همسر و نوزادتان جدا نکنید. به جای شکایت از همسرتان مبنی بر این که تمام هوش و حواسش به نوزاد است، در فعالیت های مراقبتی از نوزاد مشارکت کنید.

کمک هایی که مادر به خود می تواند بکند
* بهتر است پیش از زایمان، برنامه ها و فعالیت هایی را که قصد دارید تیک تاک طبیعی باش ادامه دهید برای خود مشخص کنید.

* استفاده از برنامه ورزشی منظم برای تقویت روحیه و همچنین کمک به بازگشت توازن اندام بسیار موثر خواهد بود.

* پس از زایمان برای وفق پیدا کردن با تغییر سبک زندگی و دستیابی افشین آذری به راهکارهای مناسب جهت تطابق با این تغییرات با یک روانشناس در ارتباط باشید.

* هرقدر میزان مطالعات شما در زمینه های مراقبت از نوزاد بیشتر باشد، عملکرد بهتری خواهید داشت. همچنین فراموش نکنید کمک گرفتن از تجارب والدین نیز موثر خواهد بود.

* به بهانه رسیدگی به نوزاد از همسرتان فاصله نگیرید. فرصت هایی را برای باهم بودن فراهم کنید و صحبت هایتان حول محور مسائل شخصی خود، احساسات تان، نگرانی ها و دل مشغولی هایتان و ... باشد.

* همان طور که پیش از این نیز اشاره شد به طور حتم درمان های متعدد دیگری نیز وجود دارد که بنا به شرایط افراد، متفاوت خواهد بود.

منبع:روزنامه خراسان

راههای بهبود رابطه جنسی پس از زایمان  رابطه زناشویی پس از زایمان


رابطه جنسی, راههای بهبود رابطه جنسی پس از زایمان, رابطه زناشویی پس از زایمان

معمولاً اولین رابطه ی جنسی پس از زایمان ناخوشایند، دردناک و شاید بدون لذت باشد

راهکارهایی برای بهبود رابطه جنسی بعد از زایمان
به تازگی وارد دوران زیبای مادری شده اید و وجودتان از عشق به کودک و همسرتان آکنده است. اما وقتی زمان رابطه ی جنسی فرا می رسد، احساسات و صمیمیت دانلود خبر 94  سابق را در خود نمی بینید. بر اساس تحقیقی در کشور انگلستان، ۴۴% از زنان بعد از به دنیا آمدن کودک در مورد اولین رابطه جنسی بعد از زایمان نگران هستند و ۲۰% جدید 94  از آقایان نیز هنگام رابطه جنسی دچار مشکل می شوند.

چرا بعد از تولد فرزند، رابطه زناشویی مانند سابق نیست؟
۶ هفته پس از وضع حمل و معاینه شدن توسط پزشک، زن، آمادگی آغاز مجدّد فعالیت زناشویی را پیدا می کند و در واقع دستگاه تناسلی زن به حالت عادی بر می گردد. اما معمولاً اولین رابطه ی جنسی پس از زایمان ناخوشایند، دردناک و شاید بدون لذت باشد. علّت این مسئله آن است که در بدن زن تغییراتی ایجاد شده است و همه چیز در حال بازگشت به وضع سابق است و این زمان می برد. عکس جدید وضع حمل، وحشت از زایمان و بخیه های محل زایمان باعث تغییر شکل لگن زن می شوند که باعث درد و عدم کنترل ادرار و یا مشکلات مثانه در حین رابطه ی جنسی می شود.

در زنان شیرده به دلیل افزایش میزان هورمون پرولاکتین- هورمون شیردهی که غریزه ی جنسی را پایین می آورد- و کاهش هورمون استروژن که باعث خشکی واژن می شود، رابطه ی جنسی همراه با درد بوده و سبب می شود پاسخ جنسی از طرف زن ملال انگیز و سرد باشد. برای مادرانی که به تازگی وضع حمل کرده اند، کاهش میل جنسی و بی خوابی های شبانه و خستگی مفرط بخاطر مراقبت از نوزادشان سبب می شود تا از برقراری رابطه ی جنسی طفره بروند. در حقیقت، تنها ۴۱% زنان بعد از گذشت ۶ هفته از زایمان به برقراری دوباره ی رابطه ی جنسی با همسرشان تمایل دارند.

علاوه بر این، زنان نگران هستند که مبادا اضافه وزن و به هم خوردن تناسب اندام شان، شل شدن پوست، خط افتادن پوست بدن بر اثر کشیده شدن در ماه های آخر بارداری و ترشّح شیر از سینه ها باعث شود تا همسرشان آنها را پس بزند. برخی از مردان نیز نمی توانند همانند قبل رابطه جنسی برقرار کنند. از نظر کارشناسان، اگرچه دیدن صحنه ی زایمان باعث سرد شدن میل مرد نسبت به زن نمی شود، اما ممکن است او را هنگام آمیزش عصبی کند به ویژه اگر رابطه ی جنسی برای زن دردناک و ناراحت کننده باشد. در واقع کمی زمان می برد تا اندام تناسلی زن دوباره برای مرد تحریک کننده باشد و رابطه ی جنسی مانند سابق گرم و لذت بخش باشد.

راههای بهبود رابطه جنسی پس از زایمان,رابطه جنسی,رابطه زناشویی پس از زایمان

پس از زایمان بهتر است زن و شوهر، حداقل یک بار در هفته رابطه زناشویی داشته باشند

چطور به روزهای قبل برگردیم؟
• مراجعه به پزشک زنان
ممکن است آمادگی جسمی زن برای رابطه ی جنسی حتی تا ۶ ماه نیز طول بکشد. اینکه پزشکان می گویند زن پس از ۶ هفته برای نزدیکی آماده است، نظر قطعی نیست. نظر دکتر می تواند با تمایل واقعی خود مادر متفاوت باشد. تایید پزشک به معنی چراغ سبزی برای داشتن رابطه ی جنسی نیست بلکه آماده بودن زن شرط اصلی است. اگر هنوز زن هنگام آمیزش احساس درد دارد بهتر است با پزشک خود مشورت کنید تا در صورت لزوم با تجویز دارو و دادن تمرین های بدنی برای لگن خاصره، از میزان درد او کاسته شود.

• برگرداندن روحیه به زنان
بسیاری از زنان افسردگی پس از زایمان را تجربه می کنند. به علاوه اگر چاقی و یا به هم خوردگی اندام زن طول بکشد، احتمال دارد مرد به راحتی جذابیت و اندام زیبای قبل از بارداریِ او را فراموش کند. اگر چه این تغییر شکل در اندام طبیعی است اما زن می تواند با ورزش به بازگشت به فرم سابق کمک کند. ملاقات با دوستان و یا سپری کردن اوقات دونفره با همسر می تواند در بالا بردن روحیه زن موثر باشد.

• استفاده از ژل های مرطوب کننده
از آنجا که هورمون های شیردهی، تولید استروژن را مهار می‌کنند، ممکن است واژن خشک شود و به همین دلیل، بهتر است از ژل‌های مرطوب‌كننده استفاده شود.

• برنامه ریزی
بهترین کاری که زن و شوهر می توانند انجام دهند تا خود را با شرایط جدید تطبیق دهند، این است که زمان رابطه ی جنسی خود را کوتاه بکنند.
ممکن است رابطه ی جنسی به دلیل گریه ی نوزاد متوقف شود و این وقفه های مکرر زن یا شوهر را سرد می کند. زن و شوهر باید سعی کنند حداقل یک بار در هفته رابطه زناشویی داشته باشند و آن را در اول صبح که خستگی زن کمتر و خواب نوزاد عمیق تر است، انجام دهند.

• ترک ها و چربی ها را بپوشانید
مادران جوان درمورد ترک های پوستی و اضافه وزن خود نگران نباشند زیرا روی دید همسران تان تاثیر نخواهند گذاشت. پوشیدن لباس هایی که اعتماد به نفس شما را بالا ببرد و یا عوض کردن روشنایی اتاق خواب با یک لامپ خواب ملایم مطمئناً به شما کمک خواهد کرد.

• به مردان پیشنهاد رابطه ی جنسی بدهید
حتی اگر زن حوصله ندارد و آمادگی لازم را در خود نمی بیند، باید برای گرم نگه داشتن رابطه ی خود با همسرش تلاش کند. شاید صحبت کردن، بوسیدن، در آغوش گرفتن و نوازش برای زن کافی باشد اما مرد برای احساس عشق نیاز به رابطه ی جنسی دارد. اگر مرد به دلیل اینکه احساس کند همسرش از نظر روحی آماده نیست کناره بگیرد، به مرور زمان احساس عشق و علاقه در او از بین می رود و به سختی با زن ارتباط برقرار می کند. ادامه ی این روند، منجر به سرد مزاجی مرد و قطع شدن کامل ارتباط روحی و عاطفی زن و مرد خواهد شد.

• با هم خلوت کنید
از مادر یا از نزدیکان خود بخواهید که یک شب یا آخر هفته از نوزاد شما مراقبت کنند تا بتوانید زمانی را با هم به تنهایی و فارغ از مسئولیت پدر و مادر بودن بگذرانید و یک رابطه ی جنسی پر هیجان را دوباره تجربه کنید.
منبع : baghdaroo.com

قانون های مد, آشنایی با قوانین مد


قانون های مد, آشنایی با قوانین مد


1 - سفید ،رنگی شگفت انگیز است
کفش های سفید، لباس سفید ، شلوار جین سفید و هرآنچه که سفید باشد زیباست. فرض هم بر این باشد که شما می توانید آنها را تمیز نگه دارید ،باید گفت سفید باعث می شود شما همیشه تر و تازه به نظر برسید و مهم نیست چه زمانی از سال می باشد بلکه هیچ گاه پوشیدن لباس سفید را نباید فراموش کرد.اما لباس سفید اصلا مناسب محل کار نمی باشد.

2 - در مجلس عروسی دیگران لباس سفید نپوشید
هنگامی که در یک مجلس عروسی شرکت می کنید داستان س هرگز نباید لباس سفید بپوشید .چرا که لباس سفید عروس در چشم می باشد و لباس شما در این میان جلوه ای پیدا نخواهد داشت.

3 - لباس زیرتان نباید پیدا باشد
اجازه ندهید تا لباستان آنقدر باز باشد تا لباس زیرتان پیدا شود. به لباس زیرس که در زیر لباستان استفاده می کنید بسیار دقت داشته باشید که همرنگ با لباستان باشد .

4. - کمربند نباید کمرشلوارتان را جمع کند
حتی اگر شما کمربند بستن را بسیار دوست دارید ،دانلود آهنگ جدید اما گاهی اوقات پیش خواهد آمد که بستن کمربند نه تنها به زیبا شدن لباستان کمک نمی کند بلکه باعث جمع شدن دور کمرتان شده و آن را چین دار می کند. به همین دلیل اگر می خواهید همیشه کمربند ببندید باید دقت داشته باشید که سایز شلوارتان واندازه ی دور کمرتان دقیقا فیت بدنتان باشد.

5 - برهنه نبودن پاها
برای زیباتر نشان دادن اندام و حتی لباس ،خانم ها بهتر است مقاله در مورد همیشه جوراب های زیبا و نازکی به پا داشته باشند. جوراب های بسیار زیبایی برای لباس های کوتاه وجود دارد. این مدل جوراب ها باعث می شود تا لباس زیباتر به نظر برسد.




ادامه نوشته