...

...

خاطره..

من نگاهم را به زاویه می خوانم .


من افق را در تو معنا می کنم.


 من از پنجره باز بهار،

                                       در کرانه گلگون چمن.

                                                                              در ب در پی چشمان تو می گردم.

من از آن نهر پر آب،

نقش لبخند تو را می خواهم.


من از چرخش زیبای نسیم

بوی تو را می خواهم.


                        کاش تو اینجا بودی

                        کاش تو اینجا بودی

                                                           تا من از کام تو، لبی برگیرم.

                                                           تا من از رقص پراکنده گیسویت

                                                           شاد و خندان رمقی تازه کنم.

                        کاش تو اینجا بودی...

نظرات 2 + ارسال نظر
شیوا یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ب.ظ http://shiva.blogsky.com

چه شعر قشنگی میتونم دکلمه اش کنم بذارم تو وبلاگم ؟

سلام.
خواهش میکنم.هر جور خودتون صلاح میدونید. فقط دکلمه که شد به خودمم بگید تا گوش کنم دکلمه اش چطوره.

مانی آ سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:51 ب.ظ http://kalaghparbazi.blogsky.com/

شعر قشنگیه :) از خودته ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد